Internetový marketing
Nezbytná součást fungování konkurenceschopného byznysu
Co umíme
Internetový marketing patří v současné době k základům úspěšného podnikání. Díky internetovému marketingu se dá efektivně komunikovat s návštěvníky a optimalizovat web pro vyhledávače.
Pokud webová stránka neplní svůj cíl, je vhodné najít způsob, jak zefektivnit podnikání na internetu za pomoci marketingu. Zásadní roli v tomto hraje nejen přivedení návštěvníků na web, ale především transformace návštěvníků na nakupující klienty.
Nástroje internetového marketingu
- linkbuilding – systematické získávání samostatných zpětných odkazů, zpětných odkazů z textu či obrázku na webech za účelem propagace vlastních internetových stránek
- copywriting – příprava a sepsání reklamních textů, jejichž účelem je dlouhodobé zvýšení návštěvnosti či ziskovosti webu
- copyediting – analyzování a hodnocení stávajícího obsahu webu a následné provedení úprav
- optimalizace pro vyhledávače (SEO) – každá webová stránka potřebuje návštěvníky, kdy ideálním a dlouhodobým řešením je optimalizace pro vyhledávače (SEO). Optimalizace zahrnuje analýzu klíčových slov, PR články, výběr domény, kontrolu zdrojového kódu, URL a další
- Google Analytics – umožňuje získávat cennou statistiku o uživatelích webových stránek
- PPC reklama – zobrazuje se všem zákazníkům, kteří hledají specifická klíčová slova, přičemž v tomto případě se neplatí za zobrazení, ale za kliknutí na odkaz
- sociální sítě – moderní doba přinesla efektivní způsob zviditelnění firmy prostřednictvím sociálních sítí, kde lze budovat vztah s potenciálními klienty
Jak poznat kvalitní internetový marketing?
- dokážeme přesně stanovit realistické cíle
- pozorujeme konkurenci a pružně reagujeme na změny
- známe potřeby klientů, víme, kdo jsou a co chtějí
- disponujeme skvělou logistikou služeb
- máme kvalitně nastavené vnitřní firemní procesy
- spočítáme, která z forem propagace se nejvíce vyplácí
Vhodně zvolenými parametry marketingu lze ušetřit čas i peníze. Podstatné je začít s realizací dobrých nápadů, jelikož realizace marketingu rozhoduje o úspěchu a neúspěchu.
Jak by měl vypadat internetový marketing?
- kreativní myšlení – nové nápady samozřejmě zaujmou mnohem více zájemců, než staré tisíckrát omleté postupy
- důkladné promyšlení detailů – bez dostatečného promyšlení detailů nelze internetový marketing kvalitně odstartovat
- zkušenosti – pro fungující internetový marketing je třeba mít určité zkušenosti, které jsou v tomto oboru neocenitelné
- hlavním cílem je zisk
- fakta – do internetového marketingu se musí zapojit reálná fakta, protože domněnky do něj jednoduše nepatří
- zvyšování obchodní výkonnosti webu díky zefektivnění fungování