Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky obchodní firmy Ing. Michal Zemánek, se sídlem Kořenec 162, PSČ 68001, IČ: 00934224
Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Boskovice
pro nákup marketingových služeb.
Adresa pro doručování korespondence:
Ing. Michal Zemánek, Kořenec 162, 68001 Boskovice
E-mail:info@seotym.cz
Tel: +420 606 237 340
Úvodní ustanovení
Obchodní firma Ing. Michal Zemánek, se sídlem: Kořenec 162, 68001 Boskovice, IČ: 00934224, Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Boskovice, vydává v souladu s ustanovením § 2586 an. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen NOZ) tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP).
VOP upravují právní vztahy mezi Smluvními stranami založené „Smlouvou o poskytování marketingových služeb“ (dále jen Smlouva).
Smluvní strany
1.1. Zhotovitel: Obchodní firma Ing. Michal Zemánek, se sídlem: Kořenec 162, 68001 Boskovice, IČ: 00934224, Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Boskovice, kontakt: info@seotym.cz, +420 606 237 340.
1.2. Objednatel: právnická nebo fyzická osoba, která uzavře se Zhotovitelem Smlouvu, čímž akceptuje tyto VOP.
Předmět, doba plnění a trvání Smlouvy
2.1. Předmětem Smlouvy je závazek Zhotovitele provádět pro Objednatele dohodnuté marketingové práce a závazek Objednatele tyto práce převzít a zaplatit za ně dohodnutou cenu.
2.2. Specifikace marketingových služeb (jejich frekvenci, rozsah a druh) jsou uvedeny ve Smlouvě.
2.3. Marketingové služby počínají dnem uvedeným ve Smlouvě nebo dnem podpisu Smlouvy.
2.4. Tato Smlouva se sjednává na dobu neurčitou nebo určitou, podle Smlouvy.
Definice pojmů
3.1. Spotřebitelskou smlouvou se rozumí smlouva o poskytování marketingových služeb, kterou s Objednatelem uzavírá Zhotovitel.
3.2. Objednávka je návrhem na uzavření smlouvy a samotná smlouva je uzavřena akceptací (závazným potvrzením) objednávky. Od tohoto momentu mezi Zhotovitelem a Objednatelem vznikají vzájemná práva a povinnosti.
3.3. Smlouva: Smlouva o poskytování marketingových služeb.
3.4. Pracovník: Osoba zmocněná Zhotovitelem k výkonu Marketingových služeb.
3.5. Ceník: orientační ceník marketingových služeb, popř. dalších služeb a materiálu zveřejněný na adrese https://seotym.cz/.
Cena služeb, účtování služeb, platební podmínky, doprava
4.1. Cena marketingových služeb byla stanovena dohodou Smluvních stran a je uvedena ve Smlouvě.
4.2. Podkladem pro účtování marketingových služeb je jejich skutečné provedení a jejich převzetí Objednatelem. Objednatel je povinen zajistit převzetí prací vždy neprodleně po skončení a předání prací.
4.3. Podkladem pro vyúčtování bude Klientský výkaz práce, na jehož základě bude vyčíslena celková suma.
4.4. Objednateli budou účtovány i řádně odvedené vícepráce, odsouhlasené Objednatelem (osobně, telefonicky, elektronicky). Vícepracemi se rozumí vložení článků do více internetových magazínů, nad rámec smluvený touto Smlouvou.
4.5. Objednatel a Zhotovitel se mohou písemně dohodnout na změně, zúžení či rozšíření poskytovaných marketingových služeb nad rozsah, jejich frekvenci druh či místo plnění, a to v návaznosti na potřeby Objednatele a provozní možnosti Zhotovitele, a to formou dodatku ke Smlouvě, odsouhlaseného prostřednictvím elektronické pošty.
4.6. Objednatel se zavazuje fakturu ve lhůtě splatnosti uhradit. Pro případ prodlení s úhradou faktury se sjednává smluvní pokuta ve výši 0,1% dlužné částky za každý den prodlení. Zároveň bude objednateli vystavena upomínka, která je zpoplatněna částkou 80,-Kč bez DPH – tato bude vyúčtována v rámci následující faktury. Za vystavení další upomínky právníkem bude objednateli účtováno 1.000,-Kč.
4.7. Všechna smluvní ujednání mezi Zhotovitelem a Objednatelem jsou důvěrná a objednatel a zhotovitel se zavazují, že jejich obsah nedají ve známost ani je jinak neposkytnou jakékoli třetí osobě. Pro případ porušení tohoto ustanovení si Smluvní strany sjednávají smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý případ porušení tohoto ustanovení, splatnou na výzvu druhé Smluvní strany.
Práva a povinnosti Smluvních stran
5.1. Objednatel
5.1.1. se zavazuje zabezpečit přístup do administrace webových stránek, FTP a databáze.
5.1.2. se zavazuje připravit výpočetní techniku k provádění marketingových služeb tak, aby nemohlo dojít ze strany Zhotovitele k poškození či ztrátě uložených informací. Zhotovitel neodpovídá za případné škody, pokud nebude technika uvedena v době provádění služeb do výše definovaného stavu.
Práva a povinnosti Smluvních stran
6.1. Zhotovitel
6.1.1. Je povinen provést marketingové služby v rozsahu a lhůtě, které jsou předmětem Smlouvy. Dále je povinen provést další marketingové služby v rozsahu a způsobem, které si Zhotovitel a Objednatel písemně odsouhlasili v průběhu trvání Smlouvy.
6.1.2. Je povinen dodržet rozsah a dobu plnění poskytovaného v rámci smlouvy. V případě, že nebude moci sjednaný termín dodržet, je povinen o tom Objednatele informovat e-mailově nebo telefonicky. Objednatel má právo v tomto případě na náhradní plnění v termínu, který se Zhotovitelem vzájemně dohodne. V případě, že k čerpání náhradního termínu nedojde, není Zhotovitel oprávněn tyto nevykonané práce účtovat.
6.1.3. Zhotovitel se zavazuje, že nebude používat jakékoli zařízení náležející do majetku Objednatele k jiným účelům, než k činnostem dle Smlouvy. K tomu je povinen zavázat i své Pracovníky. To neplatí, jedná-li se o odůvodněnou potřebu užití zařízení pro komunikaci s Objednatelem a v případě neobvyklých náhlých událostí.
Odpovědnost za vady a škodu
7.1. Reklamace marketingových služeb
7.1.1. Zjištěné nedostatky při provádění marketingových služeb je Objednatel povinen uplatnit u Zhotovitele reklamací zaslanou e-mailem ve lhůtě 14 dnů následujících po dni, ve kterém byly služby provedeny. Pokud bude shledána reklamace oprávněnou, zajistí Zhotovitel následně nápravu bez zbytečného odkladu, tj. do sedmi pracovních dnů od přijaté reklamace, případně v jiné lhůtě dohodnuté s Objednatelem.
7.1.2. V případě, že Objednatel vyjádří opakovaně (tj. dvakrát a více) nespokojenost s kvalitou či rozsahem provedených služeb a jeho stížnost bude směřovat proti osobě Pracovníka, který služby provádí, zavazuje se Zhotovitel k nahrazení tohoto Pracovníka jiným Pracovníkem.
Doručování a kontakty
8.1. Pro doručování písemností, zejména faktur, reklamací, písemných upozornění, souhlasů či požadavků, odstoupení od Smlouvy, její výpovědi apod. si strany sjednaly: písemnosti budou zasílány v elektronické podobě na emailové adresy uvedené ve Smlouvě. Oboustranně akceptována bude také listinná forma písemností doručována poštovní službou.
8.2. V pochybnostech se pro účely Smlouvy považuje za doručenou elektronickou poštou písemnost bezchybně odeslaná prostřednictvím elektronické pošty na adresu uvedenou ve Smlouvě třetí den po jejím odeslání.
8.3. Pro účely Smlouvy se za doručenou považuje písemnost, která byla prokazatelně odeslána na adresu smluvní strany uvedenou v záhlaví smlouvy, jestliže adresát písemnosti, po marném pokusu o její doručení, si písemnost nevyzvedl ve lhůtě 15 dnů ode dne jejího uložení, přičemž poslední den lhůty uložení se považuje za den doručení písemnosti. V případě, že adresát zásilky odmítne tuto bezdůvodně převzít, má se za to, že zásilka byla doručena dnem, kdy byla bezdůvodně odmítnuta.
8.4. Změna adresy pro doručování (e-mailová adresa i adresa pro doručování listinných zásilek) bude druhé Smluvní straně oznámena písemně. Smluvní strany odpovídají za to, že po celou dobu platnosti Smlouvy budou tyto adresy pro doručování písemností aktuální.
Ukončení Smlouvy
Účinnost této smlouvy zaniká:
9.1. Dohodou stran.
9.2. Okamžitým odstoupením od Smlouvy v případě podstatného porušení smluvních povinností kteroukoli ze Smluvních stran (podstatným porušením se v každém případě a mimo jiné rozumí neplacení úhrady za provedené služby Objednatelem déle než 14 dnů po splatnosti faktury, dlouhodobé nekvalitní poskytování služeb ze strany Zhotovitele, na které byl opakovaně bezvýsledně písemně upozorněn).
9.3. Výpovědí smlouvy bez udání výpovědního důvodu s 1 měsíční výpovědní lhůtou počínající prvního dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé Smluvní straně. V průběhu výpovědní lhůty bude úhrada za provedenou práci splatná na konci každé návštěvy Pracovníka a to v hotovosti přímo Pracovníkovi. Jestliže k úhradě nedojde, má Zhotovitel právo uplatnit okamžité odstoupení od Smlouvy, čímž nezaniká jeho právo na úhradu provedené práce.
Ochrana osobních údajů
10.1. Objednatel souhlasem s těmito VOP dobrovolně uděluje Zhotoviteli souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu a podobě, jak je dále stanoveno. Ochrana osobních údajů Objednatele, který je fyzickou osobou, je zajištěna v souladu s platnou legislativou.
10.2. Osobním údajem, k jehož zpracování je udělen souhlas, se rozumí jakákoliv informace, kterou Objednatel poskytne Zhotoviteli, na základě které je možné Objednatele identifikovat, zejména jméno a příjmení, e-mail, adresa, telefonní číslo.
10.3. Účelem zpracování je zajištění a poskytnutí služeb tvořících předmět Smlouvy. Souhlas platí po dobu využívání služeb Zhotovitele.
10.4. Objednatel má právo požadovat od Zhotovitele informace o zpracování jeho osobních údajů a dále vysvětlení, domnívá-li se, že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu se zákonem, a také požadovat, aby byl odstraněn případný závadný stav. Úřadem příslušným pro řešení případných sporů ohledně osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů České republiky.
10.5. Objednatel souhlasí s předáním osobních údajů Pracovníkům Zhotovitele a uděluje ji souhlas ve stejném rozsahu.
10.6. Souhlasem s těmito VOP je udělen zároveň souhlas k zasílání obchodních sdělení a k použití ve Smlouvě uvedené elektronické adresy k zasílání těchto sdělení.
10.7. Pokud si Objednatel přeje odvolat poskytnutý souhlas se zpracováním osobních údajů, učiní tak písemně. Při odvolání souhlasu je Zhotovitel oprávněn od Smlouvy odstoupit.
Závěrečná ustanovení
11.1. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech s platností originálu každého z nich a každý z účastníků obdrží po jednom vyhotovení. Smlouvu lze dále uzavřít telefonicky nebo elektronicky prostřednictvím e-mailových adres smluvních stran.
11.2. Veškeré změny a doplnění Smlouvy lze činit pouze na základě oboustranně odsouhlasených dodatků, které mohou být odsouhlaseny také v elektronické podobě prostřednictvím e-mailových adres Smluvních stran.
11.3. Smluvní strany výslovně prohlašují, že se s obsahem smlouvy řádně seznámily, rozumí mu a cítí se být, okamžikem podpisu či vyjádřením souhlasu se smlouvou, touto smlouvou vázány. Dále výslovně prohlašují, že tuto smlouvu neuzavřely pod nátlakem či za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a na důkaz své svobodné vůle v případě tištění smlouvy připojují své podpisy.
11.4. Tato smlouva v tištěné podobě nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
Změna Všeobecných obchodních podmínek
12.1. Veškeré smluvní vztahy se řídí českým právním řádem.
12.2. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění a jsou v příslušném znění rozhodné pro veškeré Smlouvy učiněné v tento den a později.
12.3. Zhotovitel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP v přiměřeném rozsahu. Nové znění VOP bude též zveřejněno na internetových stránkách Zhotovitele https://seotym.cz/ . Dnem jejich zveřejnění se ruší platnost předchozích VOP.
12.4. Zhotovitel písemně oznámí na e-mailovou adresu Objednatele změnu VOP s tím, že Objednatel ve lhůtě do 30 (třiceti) dní od zveřejnění nových VOP buď Zhotoviteli potvrdí svůj souhlas se změnou Smlouvy, spočívající ve změně VOP, nebo je oprávněn v této lhůtě od Smlouvy jednostranně odstoupit, a to bez uvedení důvodu a bez uplatnění jakýchkoliv sankcí ze strany Zhotovitele. Odstoupení je v takovém případě účinné k poslednímu dni kalendářního měsíce, který následuje po měsíci, ve kterém bylo odstoupení doručeno Zhotoviteli. V opačném případě se novelizované VOP stávají závaznými pro další smluvní vztah podle Smlouvy.
12.5. Objednatel je povinen se s novelizovaným zněním VOP seznámit.
12.6. Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem 20.7.2017